Werken in de retail- en detailhandel

Organisaties in de retail- en detailhandel hebben voornamelijk jonge medewerkers. Kijk bijvoorbeeld naar supermarkten, kledingwinkels of outlet stores. Deze medewerkers zijn vaak binnen enkele jaren vertrokken. De instroom, doorstroom en uitstroom is dus hoog. Als retail- en detailhandel wilt u dit inzichtelijk maken. Is er een hoofdkantoor? Dan gaan vele wijzigingen via de mail, interne post of zelfs nog via de fax die kant op.

Loonkosten zijn over het algemeen de grootste kostenpost binnen de organisatie. U wilt deze kosten in toom houden én erop kunnen sturen. Daarnaast is het voor zowel u als uw medewerkers belangrijk dat de juiste uren worden geregistreerd. Zodat het loon dat u uitbetaalt klopt met de uren die zijn gemaakt.

Door het gehele proces te automatiseren en in één pakket eenmalig vast te leggen bespaart u tijd over en verlaagt u de kans op fouten. En daarmee de eventuele extra kosten.

Tijd- en urenregistratie
Veel medewerkers worden uitbetaald op basis van uurloon. Een correcte urenverantwoording is dus essentieel. Zo krijgen uw medewerkers het juiste loon en kunt u sturen op de loonkosten.

Altijd en overal inzicht!
Altijd inzicht in de belangrijkste stuurgegevens. Op elk gewenst moment van de dag. Zo managet u de uitkomst vooraf, in plaats van achteraf bij te sturen.

Eén totaaloplossing
Er zijn veel totaaloplossingen in de markt. Pci helpt u om de oplossing te vinden die het beste aansluit op uw wensen. De ene totaaloplossing heeft veel voordelen. U legt de gegevens maar één keer vast. Dat bespaart u tijd en geld. U werkt niet alleen efficiënter, maar uw werk wordt er ook leuker van. We ontwikkelen en onderhouden uw ‘gereedschapskist’ samen met u. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep.

Bekijk onze oplossingen

PCI gelooft in een ideale werkomgeving.

De oplossingen van PCI zorgen ervoor dat jij je kunt focussen op je kernactiviteit.