Neem contact op

Heb je een vraag? Maak dan gebruik van het vragenformulier.

Liever bellen?
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met vrijdag 08.30 tot 17.00 uur via 088 – 543 08 08.

Service vragen?
Heb je een contract lopen bij PCI Nederland en een service gerelateerde vraag? Dan verwijzen wij je door naar onze PCI serviceportal.

Stel je vraag

Wij staan je graag te woord. Vul je vraag en gegevens in en wij reageren zo spoedig mogelijk.

Wat zijn je interesses?

De komende tijd zullen wij nog veel interessante en leuke evenementen organiseren. Om ervoor te zorgen dat je hiervoor uitgenodigd wordt zouden wij je willen vragen om aan te geven waar jouw interesses liggen.

Het enige wat je hoeft te doen is hier te klikken en in minder dan 1 minuut zijn je voorkeuren ingevuld.

Wij wensen je nog een fijne dag toe

 

Voorkeuren invullen

Meld je aan voor een van onze Customer Immersion Experience sessies bij PCI Nederland.

Ben je benieuwd naar wat het Microsoft Office 365 platform en PCI Nederland voor jouw organisatie kunnen betekenen? Laat je dan meenemen in een kennismaking met “jouw bedrijf in de toekomst” tijdens een Customer Immersion Experience (CIE). Een kennismakingssessie waarin jij en wellicht je collega, beleven hoe de oplossingen van PCI de dagelijkse werkzaamheden kunnen ondersteunen. De Microsoft Office 365 suite staat hierbij als middelpunt van samenwerking centraal.

Je bedrijf laten groeien, continuïteit bieden, winst consolideren of verhogen. ICT-middelen die leiden tot betere samenwerkingen en die productiviteit verhogen, zijn daarbij niet meer weg te denken. Maar hoe bepaal je welke technologische oplossingen het beste bij je organisatie passen? Deze CIE kennismakingssessie biedt uitkomst. In een halve dag ervaar je zelf wat PCI Nederland jou kan bieden. De PCI adoptie aanpak in het begeleiden van je gebruikers is daarbij even belangrijk als de technische invulling zelf.

Wat je kunt verwachten in deze sessie

Tijdens een Customer Immersion Experience ervaar je de productiviteit oplossingen van Microsoft. Een reële gebruikersbeleving welke je meeneemt in veel voorkomende werkzaamheden en praktijk gerelateerde scenario’s. Denk aan gebruikersscenario’s als veilig mobiel doorwerken, zakelijk gebruik van social networking, de mogelijkheid om informatie te delen, samen te werken aan documenten en direct te communiceren met collega’s en klanten. Op basis van je specifieke wensen besteden we tijdens de sessie aandacht aan de scenario’s die voor jouw organisatie relevant zijn.

Voor wie is de Customer Immersion Experience

Deze sessie is gericht op directie, management en IT beslissers. Een CIE sessie is de beste manier om kennis te maken met de laatste oplossingen van Microsoft zonder sales druk, maar mét ervaren facilitator. Door diverse stakeholders bij elkaar te brengen, van business tot IT, geef je elkaar inzicht in uitdagingen en behoeftes. Geen demonstratie, maar zelf doen. Je hoeft zelf niets mee te nemen, wij stellen laptops ter beschikking en verzorgen afsluitend de lunch.

Ervaar de voordelen van CIE bij het verhelderen van jouw behoefte

  • De sessie van één dagdeel heeft maximaal 10 deelnemers. Maximaal de helft van de groep bestaat uit IT-medewerkers. Een CIE sessie op eigen locatie is ook bespreekbaar.
  • Door IT- en business stakeholders bij elkaar te brengen, ontstaat wederzijds inzicht in uitdagingen en behoeftes, waar de organisatie op kan inspelen.
  • In de scenario’s ga je aan de slag met fictieve data.
  • Een CIE is kosteloos en geheel vrijblijvend

Meld je snel aan, we hebben slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Beschikbare locaties

DIRECT INSCHRIJVEN

Schrijf je in en wij heten je van harte welkom op de Customer Immersion Experience Sessie bij PCI Lijnden. Uiteraard kun je iemand meenemen. Laat je gast het formulier invullen op deze pagina. Voor vragen over je inschrijving kun je altijd terecht bij marketing@pcinederland.nl

Deelname is gratis