Chat with us, powered by LiveChat

Neem contact op

Heb je een vraag? Maak dan gebruik van het vragenformulier.

Liever bellen?
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met vrijdag 08.30 tot 17.00 uur via 088 – 543 08 08.

Service vragen?
Heb je een contract lopen bij PCI Nederland en een service gerelateerde vraag? Dan verwijzen wij je door naar onze PCI serviceportal.

Stel je vraag

Wij staan je graag te woord. Vul je vraag en gegevens in en wij reageren zo spoedig mogelijk.

Wat zijn je interesses?

De komende tijd zullen wij nog veel interessante en leuke evenementen organiseren. Om ervoor te zorgen dat je hiervoor uitgenodigd wordt zouden wij je willen vragen om aan te geven waar jouw interesses liggen.

Het enige wat je hoeft te doen is hier te klikken en in minder dan 1 minuut zijn je voorkeuren ingevuld.

Wij wensen je nog een fijne dag toe

 

Voorkeuren invullen

Beheer & Support

Jouw IT-infrastructuur is van kritiek belang voor het succes van jou bedrijf. Daarom wil je ervoor zorgen dat de infrastructuur je niet in de steek laat. Het IT beheer & support voorziet in professionele monitoring en beheer van jouw ICT-omgeving op afstand. Hierdoor kunnen problemen zo snel mogelijk geïdentificeerd en opgelost worden. Door IT Beheer als een dienst af te nemen, hoef je je niet meer te bekommeren om beheer en onderhoud van jouw ICT-omgeving.

Wat je krijgt

De Cloud Werkplek voor het MKB

Van back up tot data veiligheid

Helpdesk Service

De helpdesk is de ‘hartbewaking’ van jouw IT-omgeving. Bij een helpdesk kunnen jouw medewerkers terecht voor hulp, een storing, een urgente vraag of eenvoudigweg een verzoek. Daar wordt jouw verhaal aangehoord, worden afspraken gemaakt over het vervolg en krijg je vervolgens regelmatig een update van de laatste stand van zaken. De helpdesk activiteiten zijn ‘zicht- en voelbaar’ voor de hele organisatie en bepalen dan ook voor een groot deel het rapportcijfer dat de IT afdeling van de organisatie krijgt. PCI kan je met de Helpdesk Service ondersteunen bij jouw helpdesk activiteiten.

Eén van de grootste uitdagingen voor een helpdesk is de grote diversiteit aan vragen, verzoeken en storingen op een efficiënte manier af te handelen. De kennis ligt namelijk niet bij één persoon of één afdeling. Het ligt vaak zelfs buiten de organisatie. De benodigde kennis moet geleverd worden, doeltreffend en efficiënt. De oplossing hiervoor is de PCI Helpdesk Service. PCI handelt samen met jouw IT afdeling de Helpdesk taken af.

Meer informatie

Duidelijke structuur

Met de PCI Helpdesk Service creëer je de structuur naar kennisgebied en wordt het geheel vervolgens als platform aan alle kennispartijen aangeboden. Dus, zowel jouw helpdesk afdeling als het supportteam van PCI gebruiken dezelfde helpdesktool. In de tool is direct duidelijk wie op welke melding dient te handelen. En niet onbelangrijk, jij behoudt de volledige controle.

Een ander belangrijk voordeel van de PCI Helpdesk Service is dat je naast bijvoorbeeld PCI ook andere organisaties kunt laten aansluiten. Denk bijvoorbeeld aan een applicatieleverancier. Je hebt altijd volledige keuzevrijheid wie, welke kennisgebieden afhandelt. De 1ste lijn support door het eigen team bijvoorbeeld en de 2e lijn support door het support team van PCI. De software die PCI gebruikt voor haar Helpdesk Service is ingericht om te kunnen werken volgens de ITIL norm. Dit zorgt ervoor dat het service management proces eenvoudig te monitoren en te sturen is.

Meer informatie

Wat is ITIL?

ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library en is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van de beheerprocessen binnen een ICT-organisatie. ITIL is geen methode of model, maar eerder een reeks van best practices en concepten. Het resultaat van procesimplementatie met behulp van ITIL is vergelijkbaar met de ISO-9000 regulering in de niet-ICT-branche, waarbij alle onderdelen van de organisatie zijn beschreven en in een bepaalde hiërarchie qua bevoegdheid/verantwoordelijkheid zijn gerangschikt.

Meer informatie

Voordelen Helpdesk Service

Zorgeloos werken met de Cloud Werkplek

Werkplekbeheer op afstand

Jouw centrale IT-omgeving en -systemen zijn een fundament van jou organisatie. Van daaruit faciliteert u de werkplekken van jou eindgebruikers. De moderne werkplek is niet meer alleen een grote computer op het bureau. Op dit moment bestaat deze ook uit laptops, thinClients, tablets en smartphones. De gebruikersbeleving van de IT is mede afhankelijk van de prestatie van de werkplek.

De eindgebruiker wil gewoon efficiënt en prettig kunnen werken. Om de gebruikers snel en direct te kunnen helpen bij ongemakken op de werkplek, biedt PCI assistentie op afstand, dus zonder dat er onsite iemand langs hoeft te komen. Werkplekbeheer op afstand. Daarmee bespaar je tijd en kosten. Jouw eindgebruikers blijven productief en problemen worden proactief voorkomen. De continuïteit en veiligheid van uw werkplekken zijn geborgd.

Bekijk de pakketten

Waaruit bestaat Werkplekbeheer op afstand?

Kom in contact met een cloud- en IT specialist

Wil je graag een vraag stellen, offerte aanvragen of een afspraak maken met één van onze cloud- en IT specialisten? Vul dan het formulier in op deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.