Slide

Scan & herken

✓ Efficiënt digitaliseren
✓ Optimale documentprocessen
✓ Merkonafhankelijk advies
Contact opnemen Offerte aanvragen Print management

Zakelijke documentscanners: efficiënt digitaliseren

Een scanner op kantoor is een onmisbaar apparaat bij het digitaliseren van papieren documenten. Of je nu wil scannen naar office 365 of een ander CRM/ERP of boekhoudpakket, of wanneer je een automatisch proces wil inrichten voor de afhandeling van documenten, wij denken vanuit onze kennis over de verschillende oplossingen in de markt graag met je mee.

Meer informatie

Wat is scan en herken?

In het digitale tijdperk worden steeds meer papieren archieven digitaal gemaakt. Een losse documentscanner is dan de ideale partner om een archief te digitaliseren. Deze scanners zijn productief en betrouwbaar, zeker bij grote scanvolumes. Ze zijn speciaal gemaakt voor het snel en betrouwbaar digitaliseren van documenten en het is een slimme manier om, als er veel gescand moet worden, wachtrijen te voorkomen. Daarnaast kunnen deze scanners verschillende elementen (zoals tekst of afbeeldingen) herkennen en dit slim omzetten naar bijvoorbeeld een bewerkbaar Word-document.

Vraag vrijblijvend advies

Scan, capture en workflow

Met een fysiek document begint dit proces bij het inscannen van een document. Vanaf de hedendaagse multifunctionele printers is het mogelijk om direct koppelingen te maken met verschillende pakketten zoals Office365, Afas, Exact, Nedap, M-Files en vele andere pakketten. Op de multifunctionele printer zoek je binnen jouw pakket naar de juiste plaats om een document rechtstreeks naar toe zenden. Dit kan bijvoorbeeld op basis van clientgegevens, bedrijfsnaam, naam van medewerker of een normale folderstructuur. Op het scherm van de multifunctionele printer kun je zoeken in de structuur van jouw pakket, vanuit deze scankoppeling kun jij verplichte waardes opgeven. Zo kun jij bijvoorbeeld verplicht stellen dat het type document, de datum en de naam van de client of klant altijd opgegeven moeten worden wanneer een workflow gestart wordt.

Contact opnemen

Voordelen van scanners bij PCI

Met een inventarisatie van je documentprocessen kan PCI je precies adviseren welke scanner het beste bij jouw bedrijf past. In combinatie met oplossingen om direct naar ERP-, CRM- of DMS te scannen, sla je zonder extra handelingen de documenten direct op de juiste locatie op. Bijvoorbeeld als bijlage bij de bedrijfsgegevens of een dossier.

Hoe kunnen wij jouw organisatie helpen met scannen?

Naast het adviseren op het gebied van de ideale toepassing van documentscanners binnen jouw organisatie, helpt PCI Nederland je ook met onderhoud en reparatie. Onze adviseurs brengen de wensen van jouw organisatie graag in kaart om vanuit een merkonafhankelijk oogpunt het beste advies te geven over welke scanner het beste bij de organisatie past. Zo weet je zeker dat je zonder problemen kan scannen.

Vraag een offerte aan

Benieuwd wat PCI voor jouw kan betekenen?

Vraag vrijblijvend om advies of vraag een offerte op maat aan. Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

OfferteDemoAdvies
Ik ben akkoord met de algemene voorwaarden van PCI, de verwerking van mijn persoonsgegevens en PCI mag contact met mij opnemen per mail of telefoon.
akkoord
Ik wil nieuws en informatie over events, trends, oplossingen en service van de ideale werkomgeving ontvangen.
janee