Hospitality tv

Overtref de standaard met Hospitality-tv’s en contentbeheeroplossingen
Met de onovertroffen beeldkwaliteit van de LED-TV’s zet pci direct de nieuwe standaard. Gasten hebben met Internet@TV bovendien het nieuwe teletekst in handen. Internet@TV is de nieuwe manier om informatie en entertainment binnen te halen. Van films, muziek en games, tot het nieuws, weer en verkeer en sociale netwerken, zoals Facebook. Ook uw Netflix is te bekijken via een Samsung Smart Hospitality Display. Hotels, vakantieparken en fitnesscentra kunnen hiermee een scala aan diensten en actuele content aanbieden, zonder dat zij een duur content systeem hoeven aan te schaffen.
Maximaal gebruiksgemak
In het ontwerp van de Samsung Hospitality Displays is niet alleen rekening gehouden met de gasten, maar ook met de eigenaren, managers en operators. In basis kan er gekozen worden tussen 2 systemen, voor bestaande coax installaties is er het Reach systeem, dit syteem in gebaseerd op de standaard coax oplossing die vaak in bestaande gebouwen al beschikbaar is. Daarnaast bestaat er het link-sinc systeem, dit systeem is ontwikkeld voor het gebruik van een netwerk infrastructuur en werkt op basis van IPTV. De modellen in de nieuwe TV line-up zijn voorzien van de nieuwste functies om de installatie en het gebruik zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Pas de hotelinformatie naar wens aan via een gebruiksersinterface die ook zelf eenvoudig geheel kan worden aangepast
De LYNK REACH 3.0 oplossing maakt gebruik van vertrouwde, intuïtieve bedieningsinterfaces en helpt zo contentbeheerders informatie vlot te bewerken en te beheren, en in real-time uit te rollen. De interface bevat een vereenvoudigd instellingenmenu met een boomstructuur die er net zo uitziet als een map op een computer. De oplossing heeft verder verbeterde visuele elementen waarmee werknemers instellingen en items snel kunnen terugvinden. Via de gebruikersinterface kunnen hotelmanagers foto’s, video’s en tekst invoegen en items verplaatsen of andere afmetingen geven. LYNK REACH 3.0 bevat verder een selectie volledig aanpasbare, eenvoudig te gebruiken sjablonen om contentmanagers te helpen een aangepaste portal te maken voor de locatie, met bewerkbare achtergrondberichten en -foto’s
Beheer heel eenvoudig op afstand content en displays in de kamers, voor maximale efficiëntie
Hotels met coaxgebaseerde infrastructuren zetten content-updates en zenderindelingen op de afzonderlijke tv’s en werken de tv-firmware bij door personeel langs alle kamers te sturen met gekloonde instellingen op een USB-opslag. De LYNK REACH 3.0 interface levert echter efficiënt pc-gebaseerd contentbeheer op afstand, waardoor op tijd en middelen wordt bespaard. Dankzij deze interface kunnen contentbeheerders de informatie vlot bewerken en beheren, en content kan via internet worden aangeleverd vanuit de REACH Server.
Genereer aanvullende inkomsten met reclame op de schermen
Hotels kunnen in de kamers reclame maken voor zichzelf en speciale aanbiedingen tonen die in een strook aan de onderkant van de displays voorbijkomen (ticker). LYNK REACH 3.0 heeft ook een sjabloon met ondersteuning voor live-kanalen die naar de voor het publiek toegankelijke gedeeltes van het hotel worden gestuurd, zoals displays in lobby’s en restaurants. Omdat ook tijdens tv-uitzendingen reclame op de displays kan worden getoond, is het mogelijk om extra inkomsten te genereren voor het hotel.
Pas de content per kamer aan voor bepaalde doelgroepen
Hotels kunnen gasten aangepaste tv-content bieden door de kamers in te delen in groepen; zo kan de gastbeleving op maat worden gesneden en wordt relevante informatie tijdig geleverd. Managers kunnen de displays indelen in groepen met specifieke content, mededelingen of zenderlijsten – ideaal om informatie op bepaalde gasten te richten, zoals de deelnemers van een conferentie. Wanneer bijvoorbeeld een blok kamers is bezet door conferentiegangers, kunnen de displays in de kamers zo worden ingesteld dat er pop-upberichten op verschijnen om de gasten te herinneren aan tijdstip en locatie van een bijeenkomst.
Lever snel en handig informatie aan de hotelgasten
Voor de hotelgasten levert LYNK REACH 3.0 snel en handig toegang tot relevante informatie. De gasten krijgen via de tv in hun kamer moeiteloos toegang tot content, zoals hotelservices, real-time weerberichten, vluchtinformatie en meer, met ondersteuning voor verschillende talen. Ook locale toeristische informatie kan eenvoudig en snel door de gast worden gevonden. Samsung en LYNK zijn (al dan niet gedeponeerde) handelsmerken van Samsung Electronics Co., Ltd
Zet uw bestaande coax-infrastructuur in voor het stroomlijnen van content- en tv-beheer
LYNK REACH 3.0 is Samsungs ingebouwde softwareoplossing voor de LYNK REACH Server, waarmee hospitality-ondernemingen content voor de tv’s in de gastenkamers kunnen uitrollen en beheren. LYNK REACH Server communiceert met de Property Management Server (PMS) van het hotel en met internet, en levert automatisch informatie met servicecontent aan de tv in de gastenkamer. Door gebruik te maken van de LYNK REACH Server met bijbehorende LYNK REACH 3.0 software kunnen hotelmanagers en ICT-administrators tv’s op afstand bijwerken en instellen en een breder scala aan content leveren via radiofrequente signalen.