Close
  • Home
  • Oplossingen
    • Ga terug
    • Printoplossingen
      • Ga terug
      • Alles bekijken
      • Bedrijfsprinters
      • Productie printers en printstraten
      • Plotters & grootformaat printers
      • Printer leasen
      • (Thuis)printen-as-a-service
      • Scanners
      • Veilig mobiel printen
      • Managed Print Services
      • Print management
      • PCI printer service en onderhoud
    • Informatiemanagement oplossingen
      • Ga terug
      • Alles bekijken
      • M-Files: Een intelligente document management oplossing
      • M-files en Office 365 samen sterker
      • AFAS en M-FIles
      • Digitaal Contractbeheer
      • Digitale Factuurverwerking
      • Digtaal HR dossier
      • Digitale dossiervorming voor advocatuur
    • Cloud- en IT oplossingen
      • Ga terug
      • Alles bekijken
      • IT Strategie
      • IT Architectuur
      • IT Adoption & Change management
      • IT Security
      • Cloud werkplek
      • Device as a Service
      • Back-up as a Service
      • WiFi as a Service
      • Networking as a service
      • Managed Firewall
      • Security Awareness
      • Phishing Simulatie
      • Managed Mail Security
      • Managed Endpoint Detection & Response (EDR)
      • Managed Patchmanagement
      • Managed Cyber Alarm
      • Monitoring as a Service (MaaS)
      • Cloud readiness assessment
      • IT Continuity Services (24/7)
      • IT detachering
      • IT-to-IT Support, de professionele helpdesk
    • Audiovisuele oplossingen
      • Ga terug
      • Presenteren met interactieve presentatieschermen
      • Video conferencing en videovergaderen
      • Vergaderruimte inrichten
      • Digitale billboards
      • Narrowcasting voor bedrijven
      • SmartPole
      • Videowall en monitoring
      • Livestream oplossingen
      • Livestream oplossing uitvaartdienst
      • Livestream oplossing educatie
      • Reserveren en beheren
      • Werkplekken reserveren
    • Kantoorartikelen en projectmeubilair
      • Ga terug
      • Alles bekijken
      • Webshop PCI
      • Webshop (voorheen Bouman)
      • Over PCI Supplies
      • PCI Premium papier
  • Business cases
  • Over PCI
    • Ga terug
    • Over ons
    • Partners
    • Nieuws
    • Blogs
    • PCI Events
    • Vestigingen
  • Klantenservice
    • Ga terug
    • IT klantenservice
      • Ga terug
      • IT > Remote Control
      • Veelgestelde vragen
    • MPS klantenservice
      • Ga terug
      • PCI Service Portal
      • Hulp op afstand
      • Veelgestelde vragen
    • Audiovisueel klantenservice
      • Ga terug
      • Veelgestelde vragen
    • Webshop klantenservice
      • Ga terug
      • Veelgestelde vragen
  • Werken bij PCI
  • Home
  • Oplossingen
  • Webshop
  • PCI Nieuwsbrief
  • Werken bij PCI
  • Klantenservice
  • Oplossingen
      • Cloud- en IT oplossingen
          • Managed Services
            • Cloud werkplek
            • Device as a Service
            • Networking as a service
            • WiFi as a Service
            • Monitoring as a Service
            • Managed Patchmanagement
            • Cloud readiness assessment
          • IT Security
            • Managed Endpoint Detection & Response
            • Managed Cyber Alarm
            • Managed Firewall
            • Security Awareness
            • Security Insights
            • Phishing Simulatie
            • Back-up as a Service
            • Managed Mail Security
            • IT Continuity Services
          • Strategisch advies
            • IT Strategie
            • IT Architectuur
            • IT Adoption & Change Management
            • IT Security
            • Bekijk onze IT whitepapers
          • Project Services
            • IT detachering
            • IT Adoptie & Training
            • IT-to-IT Support
      • Printoplossingen
          • Bedrijfsprinters
            • A3 printers
            • Plotters & grootformaat printers
            • Productie print en printstraten
            • Scanners
          • Print software
            • Print management
            • Veilig mobiel printen
            • Scan, capture & workflow
          • Dienstverlening
            • Printer leasen
            • (Thuis)print as a Service
            • Managed Print Services
            • PCI printer service en onderhoud
      • Informatiemanagement oplossingen
          • Producten en diensten
            • M-Files: Een intelligente document management oplossing
            • M-Files en Office 365 samen sterker
            • AFAS en M-Files
          • Documentprocessen optimaliseren
            • Digitaal contractbeheer
            • Digitaal HR dossier
            • Digitale factuurverwerking
            • Digitale dossiervorming voor advocatuur
          • Document digitalisering
            • Scan en herken
            • Digitaal ondertekenen
      • Audiovisuele oplossingen
          • Presenteren, vergaderen en samenwerken
            • Video conferencing en videovergaderen
            • Presenteren met interactieve presentatieschermen
            • Vergaderruimte inrichten
          • Narrowcasting
            • Digitale billboards
            • Narrowcasting voor bedrijven
            • SmartPole
            • Videowall en monitoring
          • Webcasting
            • Livestream oplossingen
            • Livestream oplossing educatie
            • Livestream oplossing uitvaartdienst
          • Workplace Management
            • Vergaderruimte reserveren
            • Werkplekken reserveren
      • Kantoorartikelen en projectmeubilair
          • Webshops
            • Webshop PCI Supplies
            • Webshop (voorheen Bouman)
          • Meer informatie
            • Over PCI Supplies
            • PCI Premium Papier
  • Business cases
  • Over PCI
    • Dit is PCI
    • Partners
    • Nieuws
    • Blog
    • PCI Events
    • Vestigingen
  • Klantenservice
    • MPS (Print) klantenservice
      • PCI Service Portal
      • Hulp op afstand (MPS)
      • Veelgestelde vragen
    • IT klantenservice
      • Hulp op afstand (IT)
      • Veelgestelde vragen
    • Audiovisueel klantenservice
      • Veelgestelde vragen
    • Webshop klantenservice
      • Veelgestelde vragen
PCI Nederland Coronavirus & PCI maatregelen

Coronavirus & PCI maatregelen

PCI Nederland is geopend en bereikbaar en doet er alles aan om te zorgen dat jij door kunt gaan met werken.

PCI houdt de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten en heeft een speciaal team ingesteld dat op wekelijkse basis (of vaker indien nodig) overlegt en de plan- en besluitvorming coördineert, informatie voorbereidt, deelt, en vragen beantwoordt

 

 

Zo helpen wij jou >

Volgens de richtlijnen

Ook in deze periode wil je doorgaan met ondernemen. Juist nu. PCI denkt daar net zo over en heeft alles in het werk gesteld om te zorgen dat ondernemers geholpen worden door onze engineers.

Levering & service gaat door

Jouw printer, AV-scherm of andere service die je bij PCI hebt afgenomen kan geleverd worden. Onze Service Engineer komt op bezoek en installeert of helpt, zodat jij verder kunt. Uiteraard handelen wij volgens de maatregelen die zijn getroffen door de overheid. Alles voor de veiligheid en gezondheid van iedereen.

Kan de Helpdesk je misschien helpen?

Kan PCI je op afstand misschien helpen? Print je machine niet optimaal (strepen) of piept er iets, maar werkt de machine wel? Dan kan dit wellicht op afstand of later verholpen worden. Onze Helpdesk helpt je graag.

 


PCI maatregelen coronavirus >

Maatregelen tegen verspreiding virus

Om verdere verspreiding van het virus te voorkomen heeft PCI aanvullende maatregelen genomen. Deze maatregelen gelden zowel intern (voor medewerkers van PCI of mensen die binnen een gebouw van PCI werkzaam zijn), als extern (voor klanten en leveranciers van PCI die een locatie van PCI bezoeken). De richtlijnen van het RIVM en het Ministerie van Buitenlandse Zaken zijn daarbij leidend.

Zo adviseren wij, naast de 1,5 meter afstand bewaren, geen handen meer te schudden en je te houden aan de voorschriften voor persoonlijke hygiëne – was je handen regelmatig, hoest of nies in de binnenkant van je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes en daarna wegwerpen. Daarnaast vragen wij medewerkers om indien mogelijk vanuit huis te werken. Indien je klachten ervaart als neusverkouden, hoesten, keelpijn of koorts word je verzocht thuis te blijven en je te laten testen.

Ook mensen die in direct contact geweest zijn met iemand bij wie een besmetting is vastgesteld, is gevraagd om niet op kantoor te komen maar vanuit huis te werken. Medewerkers die in één van de gebieden zijn geweest die door het Ministerie van Buitenlandse Zaken is aangemerkt met een (sterk) verhoogd gezondheidsrisico, is gevraagd voor vertrek en bij terugkomst contact op te nemen met HR, je te laten testen en zonder overleg niet naar kantoor te komen.
Reizen vanuit PCI die voor de komende weken gepland staan naar een gebied met een (sterk) verhoogd gezondheidsrisico worden geannuleerd en uitgesteld. Reizen vanuit PCI naar andere landen worden beperkt tot noodzakelijke gevallen en alleen na voorafgaande goedkeuring. Ook worden meetings beperkt tot maximaal 5 personen in een grote ruimte en dient zoveel mogelijk fysieke afstand gehouden te worden.
Als laatste wordt ook ons restaurant gesloten vanaf 16 Maart en dienen onze medewerkers, die op kantoor moeten zijn, de meegebrachte lunch op hun werkplek te nuttigen.

Voorbereiding eventuele uitbraak coronavirus bij PCI

Naast de maatregelen van PCI om verspreiding tegen te gaan, wordt er binnen PCI gewerkt aan een plan van aanpak ter voorbereiding op een mogelijke uitbraak van het virus. Het belangrijkste daarbij is de veiligheid van onze medewerkers, de continuïteit van de business en een goede informatievoorziening aan relevante betrokken partijen.

Impact op producten en diensten

PCI levert service en diensten aan alle beroepsgroepen, dus ook aan vitale beroepsgroepen (o.a. zorg en overheidsinstellingen). Wij zullen deze groepen voorrang geven indien daar keuzes in gemaakt dienen te worden.

PCI onderhoudt nauw contact met haar leveranciers voor de levering van producten en diensten. Om de continuïteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen hebben wij afspraken gemaakt met onze leveranciers en staan we in nauw overleg over de maatregelen die zij treffen tegen het coronavirus.
De levering van bepaalde producten kan door de uitbraak van het coronavirus wat langer duren dan je van ons gewend bent, afhankelijk van de situatie in de productieketen bij de leveranciers. Eventuele vertragingen in onze dienstverlening maken wij zo snel mogelijk kenbaar aan betreffende stakeholders.


Vragen?

Voor vragen verwijzen we je naar jouw vaste contactpersoon bij PCI of voor gerichte vragen bij onze QSHE manager.

088 – 543 08 08
info@pcinederland.nl
Contactpagina PCI

 

 
 
 
  
 
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
     
  
    
     
  
    
     
  
    
     
  
    
     
  
    
       
    
     
  
    
       
    
       
    
       
    
       
    
       
    
       
    
     
  
    
       
    
       
    
     



PCI B.V.

  • Bezoekadres
  • New Yorkstraat 66
  • 1175 RD Lijnden

  • Postadres
  • Postbus 75
  • 1170 AB Badhoevedorp

  • Klantenservice
  • T: 088 - 543 08 08
  • E: info@pci.nl
alle vestigingen

PCI

  • Dit is PCI
  • Business cases
  • Partners
  • Werken bij PCI
  • Stichting DLW
  • PCI Events / Webinars
  • PCI Nieuwsbrief

Oplossingen

  • Printoplossingen
  • Cloud- en IT oplossingen
  • Audiovisuele communicatie
  • Informatiemanagement
  • Kantoorartikelen en projectmeubilair
  • Print management
  • Cloud werkplek
  • Video conferencing en videovergaderen

Onze vestigingen

  • Arnhem
  • Goes
  • Haaksbergen
  • Lijnden (hoofdkantoor)
  • Rotterdam
  • Almere

Klantenservice

  • MPS klantenservice
  • IT klantenservice
  • Audiovisueel klantenservice
  • Webshop klantenservice
  • Feedbackformulier
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
Beheer cookie toestemming
PCI gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren, te adverteren en het gebruikersgemak te verbeteren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}