Let op! Gebruik deze tool alleen in opdracht van een support-medewerker van PCI.
Stap 1: Neem contact op met een IT support-medewerker:
Tarq / Printec klanten 088 – 543 09 99.
ICT-Spirit klanten 053 – 852 77 00.
Stap 2: Ga naar pci.nl/help of klik op de button hieronder.
Naar hulp op afstand >
Stap 3: Volg de instructies op van de IT support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” om een gesprek te starten.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
MAATREGELEN CORONAVIRUS
PCI Nederland is geopend en bereikbaar en doet er alles aan om te zorgen dat jij door kunt gaan met werken. Bekijk hier de actuele maatregelen die PCI heeft getroffen gedurende deze situatie. Voor vragen zijn wij uiteraard bereikbaar.
Elk device heeft onderhoud nodig en dat beseffen wij bij PCI Nederland maar al te goed. Met landelijke dekking, vakkundige service engineers en een uiterst behulpzame helpdesk staan we altijd voor je klaar. Of het nu gaat om het installeren van nieuwe machines, het implementeren van software oplossingen, het onderhoud of het verhelpen van een storing, een verhuizing of verplaatsing van een machine, met PCI service en support kan je snel weer verder.