Waar kunnen wij je mee helpen?

Heb je IT support nodig en wil je in contact komen met onze klantenservice? Neem contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij helpen je graag.

Bellen of mailen met IT Support

PCI / Tarq / Printec klanten
> Telefoonnummer: 088 – 543 09 99
> E-Mail: support@tarq-pci.nl

ICT-Spirit klanten
> Telefoonnummer: 053 – 852 77 00
> E-Mail: support@ictspirit.nl

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Wil je buiten deze tijden contact met onze klantenservice? Klik op het onderwerp “Chatten” voor meer informatie.


Hulp op afstand >

Via een hulp op afstand sessie is een IT support medewerker in staat om mee te kijken op je scherm of om tijdelijk de controle van jouw pc of laptop over te nemen.Let op! Gebruik deze tool alleen in opdracht van een support-medewerker van PCI.

Stap 1: Neem contact op met een IT support-medewerker:
Tarq / Printec klanten 088 – 543 09 99
ICT-Spirit klanten 053 – 852 77 00
Stap 2: Ga naar pci.nl/help of klik op de button hieronder.
Naar hulp op afstand >
Stap 3: Volg de instructies op van de IT support-medewerker.


RMA (return merchandise authorization) >

Een RMA kun je het beste melden via het RMA formulier.

Naar RMA Formulier >

Liever een medewerker spreken? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.


Wil je graag in contact komen met één van onze IT support-medewerkers? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.



Service en support bij PCI

Elk device heeft onderhoud nodig en dat beseffen wij bij PCI Nederland maar al te goed. Met landelijke dekking, vakkundige service engineers en een uiterst behulpzame helpdesk staan we altijd voor je klaar. Of het nu gaat om het installeren van nieuwe machines, het implementeren van software oplossingen, het onderhoud of het verhelpen van een storing, een verhuizing of verplaatsing van een machine, met PCI service en support kan je snel weer verder.

Terug naar klantenservice overzicht >