Slide

MPS (Print)
klantenservice

Waar kunnen wij je mee helpen?

Heb je support nodig en wil je in contact komen met onze klantenservice? Neem contact met ons op via de chat of onderstaande gegevens. Wij helpen je graag.


Hulp op afstand >

Heb je problemen met printen en hulp op afstand nodig? Met de hulp op afstand tool kan een support-medewerker met je meekijken.

Let op! Gebruik deze tool alleen op verzoek van een support-medewerker van PCI.
 

Naar hulp op afstand


Storing melden >

Printer storingen kun je het beste melden via onze serviceportal. Wij hebben éénmalig enkele gegevens van je nodig en binnen 1 werkdag ontvang je de inloggegevens. Na ontvangst van je inloggegevens krijg je toegang tot de serviceportal.

Heb je nog geen toegang? Vraag hier je inloggegevens aan.
Wachtwoord vergeten? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
 

Direct naar de PCI serviceportal


Toner bestel je via onze serviceportal. Wij hebben éénmalig enkele gegevens van je nodig en binnen 1 werkdag ontvang je de inloggegevens. Na ontvangst van je inloggegevens krijg je toegang tot de serviceportal.

Heb je nog geen toegang? Vraag hier je inloggegevens aan.
Wachtwoord vergeten? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
 

Direct naar de PCI serviceportal


Een Waste Toner container bestel je via onze serviceportal. Wij hebben éénmalig enkele gegevens van je nodig en binnen 1 werkdag ontvang je de inloggegevens. Na ontvangst van je inloggegevens krijg je toegang tot de serviceportal.

Heb je nog geen toegang? Vraag hier je inloggegevens aan.
Wachtwoord vergeten? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
 

Direct naar de PCI serviceportal


Heb je een vraag? Onze support-medewerkers helpen je graag.

Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” om een gesprek te starten.

Bellen of mailen met Print Support

> Telefoonnummer: 088 543 0808
> E-Mail: info@pcinederland.nl.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.

MAATREGELEN CORONAVIRUS
PCI Nederland is geopend en bereikbaar en doet er alles aan om te zorgen dat jij door kunt gaan met werken. Bekijk hier de actuele maatregelen die PCI heeft getroffen gedurende deze situatie. Voor vragen zijn wij uiteraard bereikbaar.


Service en support bij PCI

Elke printer heeft onderhoud nodig en dat beseffen wij bij PCI Nederland maar al te goed. Met landelijke dekking, vakkundige service engineers en een uiterst behulpzame helpdesk staan we altijd voor je klaar. Of het nu gaat om het installeren van nieuwe machines, het implementeren van software oplossingen, het onderhoud of het verhelpen van een storing, een verhuizing of verplaatsing van een machine, met PCI service en support kan je snel weer verder.

Terug naar klantenservice overzicht >